Hiperaktivno dijete može pokazivati poteškoće u praćenju nastavnog procesa i usvajanju nastavnog gradiva te mu je potrebno omogućiti učenje u okruženju koje podržava individualne razlike unutar fleksibilnog, strukturiranog pristupa, primjerice – ne stavljati dijete u vremenski tjesnac, vrijeme pisanja testa prilagoditi njegovim mogućnostima, češće ispitivati usmeno, razdijeliti gradivo na manje dijelove, imati razumijevanja za njegove poteškoće zbog kojih će povremeno bolje, a povremeno lošije funkcionirati na nastavi te imati ”dobre” i ”loše” dane, ispitivati ga u prvim jutarnjim satima i na početku sata te davanjem manjih zaduženja, primjerice da ode po kredu ili namoči spužvu, omogućiti kretanje.

Vrlo je važno educiranje odraslih, kako roditelja, tako i stručnjaka koji se susreću s hiperaktivnom djecom o njihovim poteškoćama u cilju uspješnijeg upoznavanja i razumijevanja njihovih karakteristika te primjenjivanja adekvatnog pristupa omogućavajući im tako zdrav razvoj, uspjeh i sretno djetinjstvo. Također ih je važno senzibilizirati kako ponašanje hiperaktivne djece nije odraz njihove neposlušnosti već nemogućnosti održavanja pažnje, kontrole reakcija i mirnog reagiranja te mirnog sjedenja ili stajanja na mjestu.

Print Friendly, PDF & Email