U emisiji RTL danas objavljen je prilog novinarke Ide Hamer o “najpoznatijem jajetu na svijetu” koje je na Instagramu lajkalo više od 52 milijuna ljudi. Mnogi su lajkali jaje pretpostavljajući da je riječ o kampanji kojom se želi dokazati da bilo što uz dobru promociju na društvenim mrežama može prikupiti gomilu lajkova. Prije nekoliko dana to najpozantije jaje je puklo uz tekst “Nedavno sam počelo pucati. Dutukao me pritisak društvenih mreža.” Svi koji su jaje lajkali dobili su poruku o tome gdje se mogu obratiti za pomoć u svojim zemljama ako osjećaju da i sami “pucaju” odnosno ako osjećaju da im uslijed pritiska suvremenih tehnologija narušeno mentalno zdravlje. Tako je kampanja masovno poslala dobronamjernu poruku.
Naša psihologinja Mia Roje u prilogu je komentirala ovu kampanju:
“Dobro je da vidimo da se društvene mreže, npr. Instagram, mogu koristiti u pozitivne svrhe. Mislim da je to jako lijep način da se i figurativno pokaže ono što se mladima događa pod pritiskom društvenih mreža. Ono što se mladima može dogoditi u toj situaciji je da razviju depresivne simptome, anksiozne simptome, recimo da misle da će ih svi gledati, da će ih svi promatrati, da će ih svi osuđivati što nisu jednako lijepi, dobri i uspješni kao što su njihovi vršnjaci, odnosno profili njihovih vršnjaka na društvenim mrežama.”