POZIV za dostavu ponuda za nabavu Usluga tjelesne i tehničke zaštite
Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba Đorđićeva 16, Zagreb, OIB:81725888904, objavljuje
POZIV
za dostavu ponuda za nabavu
Usluga tjelesne i tehničke zaštite
UPUTE ZA DOSTAVU PONUDE
Sukladno čl. 15., st. 1. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/2016), za procijenjenu vrijednost nabave manju od 26.540,00 eura (bez PDV-a) za robu i usluge, odnosno 66.360,00 eura (bez PDV-a) za radove (jednostavna nabava), Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
Postupak jednostavne nabave provodi se u skladu s Pravilnikom o jednostavnoj nabavi u Poliklinici.
1. OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave je nabava Usluga tjelesne i tehničke zaštite sukladno troškovniku i tehničkim specifikacijama.
Ponuditelj treba popuniti priloženi:
- ponudbeni list i
- troškovnik – upisati sve jedinične cijene stavaka i ukupne cijene stavaka, kao i cijenu ponude.
Ukoliko ponuditelj izmijeni troškovnik koji se nalazi u prilogu dokumentacije o nabavi smatrat će se da njegova ponuda nije sukladna dokumentaciji o nabavi, odnosno, da je nepravilna. Takvu ponudu naručitelj će odbiti na temelju rezultata pregleda i ocjene.
Procijenjena vrijednost predmeta nabave: 19.500 eura (bez PDV-a).
CPV oznaka i naziv: 79713000-5 Usluge tjelesne i tehničke zaštite.
2. UVJETI NABAVE
- način izvršenja: ugovor.
- rok izvršenja: 1 godina
- rok valjanosti ponude: 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponude
- mjesto izvršenja: POLIKLINIKA ZA ZAŠTITU DJECE I MLADIH GRADA ZAGREBA, Đorđićeva 26, Zagreb
- rok, način i uvjeti plaćanja: Izvršitelj je obvezan prema Naručitelju poslati isključivo eRačun. Usluga se obračunava mjesečno za prethodni mjesec, prema stvarno izvršenom poslu.
Naručitelj se obvezuje ovjereni nesporni dio računa isplatiti izvršitelju u roku 60 (šezdeset) dana od dana primitka računa.
- cijena ponude: Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu i izražava se u eurima. Cijena je nepromjenjiva. Cijena ponude izražava se za cjelokupan predmet nabave. U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi (uključujući posebne poreze, trošarine i carine, ako postoje) i popusti. Ako cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost iskazana u troškovniku ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodanu vrijednost iskazanoj u ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost iskazana u troškovniku.
- kriterij odabira ponude: najniža cijena (uspoređuje se cijena ponuda bez PDV-a).
U slučaju da su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
- jezik na kojem se izrađuje ponuda: ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
2.1. DOKUMENTI KOJE JE PONUDITELJ DUŽAN DOSTAVITI (SADRŽAJ PONUDE):
- Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana, ne stariji od 3 mjeseca od dana objave Poziva za dostavu ponude.
- Potvrdu Porezne uprave o stanju duga ili druga istovrijedna isprava nadležnog tijela koja se
izdaje u državi članici poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojom se mora potvrditi da je ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno
osiguranje, ne stariju od 30 dana od dana objave Poziva za dostavu ponude, osim ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.
- Popis usluga, istih ili sličnih predmetu nabave, izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini. Zbroj vrijednosti (bez PDV-a) najviše 2 izvršene usluge mora biti minimalno u visini procijenjene vrijednosti nabave. Popis usluga mora sadržavati sljedeće podatke: predmet ugovora, vrijednost usluga, datum izvršenja usluge i naziv druge ugovorne strane. Ako je potrebno, naručitelj može zatražiti provjeru istinitosti podataka navedenih u popisu.
- Važeće odobrenje/rješenje Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske za obavljanje djelatnosti privatne zaštite – tjelesne i tehničke zaštite sukladno Zakonu o privatnoj zaštiti (NN 68/03, 31/10, 139/10).
- Dokaz o osiguranju za pokriće odgovornosti iz zaštitarske djelatnosti, kao dokaz da će u slučaju nastanka štete koju prouzroče djelatnici ponuditelja prilikom pružanja usluga nabave, šteta moći biti nadoknađena naručitelju.
- Izjava o posjedovanju sustava radio veze ili odgovarajućeg ugovora s koncesionarom.
- Izjava o posjedovanju centralnog dojavnog sustava – CDS-a, te sjedišta interventne ekipe na
području grada Zagreba.
- Troškovnik (ispunjen).
Ponuditelj je upoznat sa svim uvjetima i zahtjevima navedenim u dokumentaciji o nabavi te predajom ponude u cijelosti prihvaća traženo točkom 2.1. ovog Poziva i sve odredbe predmetne dokumentacije o nabavi.
Naručitelj može isključiti gospodarskog subjekta iz postupka sukladno odredbama članka 254. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 120/16).
3. PONUDA
Ponuda se izrađuje i dostavlja isključivo u elektroničkom obliku na e-mail zdravko.miocevic@poliklinika-djeca.hr.
Ponuditelj je dužan priložiti sve dokumente navedene u točki 2.1. ovih Uputa.
Sve dokumente koji se prilažu uz ponudu ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
Nakon isteka roka za dostavu ponuda naručitelj može od najpovoljnijeg ponuditelja zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika svih onih dokumenata koji su bili traženi, a koje izdaju nadležna tijela.
Rok za dostavu ponude je do 05.06.2024. godine do 16:00 sati.
Otvaranje ponuda nije javno.
Za vrijeme roka za dostavu ponuda gospodarski subjekti mogu zatražiti dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene u vezi s dokumentacijom o nabavi, a najkasnije dva radna dana prije dana u kojem ističe rok za dostavu ponuda. Ako je zahtjev pravodoban naručitelj će odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode objaviti na svojoj mrežnoj stranici.
4. OSTALO
- Informacije u vezi s predmetom nabave: Zdravko Miočević, telefon: 01/3436-578, 099-2126602, e-mail:zdravko.miocevic@poliklinika-djeca.hr
- Obavijest o rezultatima provedenog postupka: obavijest o odabranom ponuditelju objavit će se na mrežnoj stranici Poliklinike.
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE: