Iako je kampanja PODIJELI, PODRŽI, IZDRŽI lansirana tek prije 36 sati, o njoj su već pisali brojni mediji te ima zahvaljujemo jer su tom podrškom pomogli da postane viralna. Iz digitalne agencije Degordian saznajemo da je u prvih 20 sati članak Poliklinike s apelom mladih #ostanidoma i #tujednizadruge samo na raznim portalima, dakle bez Instagrama i Facebooka na kojima se masovno dijeli, prikazan 73000 puta.

Ravnateljica: “Odlučili smo se obratiti mladima da im pokažemo da im vjerujemo”

U emisiji RTL Danas emitiranoj 21. ožujka 2020. ravnateljica prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander pojasnila je zašto smo kampanju PODIJELI, PODRŽI, IZDRŽI usmjerili mladima i adolescentima:

“Najprije moramo znati koje su specifičnosti adolescencije, a to su da su oni razvojno skloni rizičnim ponašanjima i da imaju otpor prema autoritetima i da imaju tkz. tinedjžersku neranjivost. Oni misle da se njima ništa ne može dogoditi. Kad sve to uzmemo u obzir njih je teško zadržati doma.

Ako je teško nama odraslima možemo misliti kako je onda njima mladima. Isto tako specifičnost adolescencije je i solidarnost. To pokazuju istraživanja, ali i moje iskustvo s Hrabrog telefona”, kazala je ravnateljica: “Na osnovi tih iskustava odlučili smo se obratiti mladima da im pokažemo da mi njima vjerujemo, a oni vjeruju jedni drugima. A to je isto jedna od specifičnosti da će vjerovati i podijeliti informacije sa svojim vršnjacima.

Sad oni imaju i otpor prema nametnutom oduzimanju slobode. Mogu osjećati strah i anskioznost, ali mladi će radije pokazivati neranjivost. Zato je bitno uvjeriti ih da čuvajući sebe ostanu doma”, zaključila je ravnateljica.

Druge medijske objave o kampanji PODIJELI, PODRŽI, IZDRŽI:

Index.hr: Kako mladi mogu sačuvati starije od koronavirusa? Pokrenuta kampanja

Joomboos.24sata.hr: Uključi se u akciju, podijeli story i budimo #tujednizadruge

T portal: Fokusirani smo na sve ono što trenutno ne možemo imati ili raditi, osjećamo gubitak zbog otkazanih putovanja, koncerata, druženja, rođendana i izlazaka

T portal: Komentar Borisa Jokića: Neustrašivi, nepobjedivi, ali solidarni – oni nas mogu izvući iz ovoga filma katastrofe 

24 sata: Kampanja za mentalno zdravlje mladih: Podlijeli, podrži, izdrži

RTL.hr: Koronavirus: “Sve svoje frendove sam zamolio jednu stvar, da ostanu doma, ja ne želim biti odgovoran za nečiju smrt, želite li vi?”

 

Svi koji žele sudjelovati u ovoj kampanji mogu uzeti jedan od predložaka, screenshotati ga i objaviti na svom Instagram profilu uz hashtagove #ostanidomai #tujednizadruge

podijeli, podrži, izdrži

 

 

Print Friendly, PDF & Email