Na 4. konferenciji Europske mreže za socijalnu i emocionalnu kompetenciju (European Network for Social and Emotional Competence, ENSEC) održanoj u Zagrebu od 3. do 7. srpnja 2013. na Učiteljskom fakultetu  ravnateljica prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander održala je pozvano predavanje na temu “Djeca u središtu visokokonfliktnog razvoda”.

Konferencija pod visokim pokroviteljstvom

Konferencija se odvijala pod visokim pokroviteljstvom Predsjednika  Ive Josipovića, gradonačelnika Milana Bandića te  prof.dr.sc. Alekse Bjeliša, rektora Zagrebačkog sveučilišta. Domaćini konferencije bili su Sveučilište u Zagrebu, ENSEC i Učiteljski fakultet U Zagrebu.

ENSEC je kolaborativna mreža europskih znanstvenika i stručnjaka koji rade u području socijalne i emocionalne kompetencije kod djece i mladih. Mreža postoji već pet godina i ima sve veće i uspješnije članstvo diljem svijeta.

Najnovije spoznaje o visokokonfliktnim razvodima

Predavanje prof.dr.sc. Gordana Buljan Flander obuhvatilo je najnovije spoznaje vezane za visokokonfliktne razvode, poput posljedica takvih razvoda na djecu, ali i protektivnih faktora te faktora rizika vezanih uz dobrobit djeteta. Koliko je tema konfliktnih razvoda značajna i aktualna i u drugim dijelovima svijeta potvrđuje i interes za raspravom koja je uslijedila predavanju, a u koju su se uključili brojni stručnjaci.

Na konferenciji je s radom sudjelovala i psihologinja Poliklinike  Marija Crnković koja je u koautorstvu sa stručnjacima Hrabrog telefona (Ella Selak Bagarić, dipl. psiholog, Jelena Tomić, dipl. socijalna radnica, Hana Hrpka, prof. psihologije) imala poster prezentaciju  “Ja i moje potrebe” – Ispunjavanje dječjih potreba uz njihovu aktivnu participaciju.

Neka od stručnih područja na ovoj konferenciji bila su dječja prava, djeca u modernim obiteljima, pozitivni i negativni utjecaji novih tehnologija na djecu i mlade, bullying i cyberbullying.

Stručnjaci i predstavnici sveučilišta i institucija iz cijelog svijeta

Osim stručnjaka  iz Hrvatske, na konferenciji su sudjelovali i svjetski poznati stručnjaci i predstavnici sveučilišta i drugih institucija iz cijeloga svijeta: The United States of America (Harvard University, University of New Hampshire, USA; Net Family News and ConnectSafely.orgUSA; Penn State University; Committee for Children, Seattle; Florida Atlantic University; Resilience Counselling & Training Center; Committee for Children, USA); The United Kingdom (University London; University of Surrey; The University of Nottingham; University of South Wales; University of Northampton; Hull University; University of Wales; University of Leicester; University of Surrey; University of Bristol; Cardiff University; University of Suffolk; University of Manchester); China (The Hong Kong Institute of Education; University of Hong Kong); Poland (University of Social Sciences and Humanities, Cardinal Stefan Wyszynski University); Greece (University of Patras; University of Crete); Norway (Diakonhjemmet University College); Portugal (Technical University of Lisbon; University of Porto; Institute Piaget; Catholic University of Portugal; University of Minho); Singapore (Khoo Teck Puat Hospital); South Africa (University of the Free State); New Zealand (University of Auckland); Malta (University of Malta; European Centre for Educational Resilience &Socio-Emotional Health); Australia (University of Sunshine Coast; Flinders University, Australia; Monash University; Deakin University); Switzerland (University of Applied Sciences and Arts of Southern Switzerland; SUPSI/DFA); Argentina (University of Buenos Aires); South Korea (Chungbuk National University, Bucheon St. Mary’s Hospital); Germany (Lower Saxony Institute for Early Childhood Education & Development, Research Centre for Movement &Psychomotricity; University of Osnabrueck; NIFBE); Istanbul (İkinci Adım Turkey); Italy (University of Verona; University of Pavia; University of Perugia; Udine University); Sweden (Örebro University); Israel (Gordon College of Education, Haifa) Japan (Fukuoka University of Education); Slovenia (University of Ljubljana); Ireland (Childhood Development Initiative); Canada (Dalhousie University); Turkey (Gazi University) and Oman (Sultan Qaboos University).








Print Friendly, PDF & Email