Psiholozi

Sanja Jusufbegović, prof. psiholog, klinički psiholog

E-mail:

ZNANSTVENO I STRUČNO OBRAZOVANJE

Dodiplomsko:

Diplomirala na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, 1985.
Tema: Emotivna stabilnost djece iz nepotpunih obitelji
Stupanj: profesor psihologije

OSTALA STRUČNA USAVRŠAVANJA

Edukacija o radu s otuđenom djecom (Working with Parental Alienation – Understanding, Differentiation, Intervention), Zagreb, 2016 – Karen i Nick Woodall. Family Separation Clinic.

“Advanced Forensic Interviewing Training”, Zagreb 2015. – Linda Cordisco Steele – National Children’s Advocacy Center, Huntsville, AL (SAD)

“Pogreške u psihoterapiji”, Gregor i Maša Žvelc, Institut za integrativnu psihoterapiju u Ljubljani, 2010.

Edukacija iz psiholoških kriznih intervencija, 2010., psiholog i psihoterapeut Jasenka Pregrad i dr.sc. Bruna Profaca, DPP

Edukacija o tretmanskom radu sa zlostavljanom djecom, Barbara L. Bonner, 2009.

Edukacija iz primjene psihodijagnostičkih instrumenata – primjena asocijativnih karata u savjetodavnom i terapijskom radu, T. Radionov i I. Bezić, 2009

Praktikum iz behavior terapije 1. i 2. stupanj, 1988., HPD
Prvi stupanj edukacije s područja Transakcijske analize, 1985., HPD
Dvije godine edukacije s područja Gestalt terapije, 1992. Irena Bezić, Maja Stein, Volga Švorinić
Edukacija s područja integralne metode, 1994. Fakultet za defektologiju

ČLANSTVA

Hrvatska psihološka komora
Hrvatsko psihološko društvo
Hrvatska strukovna udruga sudskih eksperata i vještaka

RADNO ISKUSTVO

1985.-1992.  predškolski psiholog u DV “Savica”, Zagreb
1992.-1996.  školski psiholog OŠ “Jabukovac”, Zagreb
1996.-2008.  psiholog Službe za govorne poremećaje, Poliklinike za rehabilitaciju slušanja i govora Suvag, Zagreb
2008.    –        Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba

OSTALE DUŽNOSTI I ISKUSTVO

Aktivno sudjelovala u većem broju stručnih skupova i događanja:

  • Ciklusi savjetovanja za učitelje i stručne suradnike o identifikaciji tretmanu poremećaja čitanja i pisanja, Hrvatska udruga za disleksiju
  • “Psihološki aspekti vrednovanja školskog postignuća kod djece sa smetnjama čitanja i pisanja”, HUD, 2001.
  • “Karakteristike govornog razvoja djece, pamćenje , zaboravljanje i sugestibilnost, s naglaskom na metalingvističke strukture u sklopu vođenja forenzičnog intervjua s djetetom”, HPD, 2003.
  • “Izloženost djece s dislektičnim poteškoćama različitim oblicima zanemarivanja i zlostavljanja”, HUD 2004.
  • “Teškoće čitanja i pisanja, postupci u dijagnostici i terapiji”„ predavanje za studente psihologije u sklopu kolegija školske psihologije, FF , 1999.
  • Stalni sudski vještak za područje psihologije, psihotraumatizacije djec, od 2009.

Jedan od autora projekta “Program rane prevencije disleksije i disgrafije-edukacija odgojitelja, učitelja i stručnih suradnika”, Ministarstvo prosvjete i obrazovanja, 1999.

PUBLIKACIJE

“Umjetna pužnica-verbotonalni pristup”, M. Paškvalin, A. Dulčić i suradnici, Suvag 2005.