Psiholozi

Ana Marija Španić, mag. psihologije

E-mail:

anamarija.spanic@poliklinika-djeca.hr

ZNANSTVENO I STRUČNO OBRAZOVANJE

PREDDIPLOMSKO: Studij psihologije, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, 2006 – 2009

DIPLOMSKO: Studij psihologije, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, 2009 – 2012

STUPANJ: magistra psihologije, dodatno završeno i nastavničko usmjerenje

  • položen psihološki stručni ispit Hrvatske psihološke komore

OSTALA STRUČNA USAVRŠAVANJA:

  • četverogodišnja edukacija iz Gestalt psihoterapije u organizaciji Gestalt centra Homa (od 2014)
  • Rad s traumom iz perspektive EFT terapije i privrženosti (dr. Leanne Campbell, Ljubljana, 2017)
  • Retroflection and Bodywork (Peter Philippson, u organizaciji Gestalt Centra Homa, 2017)
  • Stress, Trauma and Tension Release Exercises (dr. Riccardo Cassiani Ignoni, u organizaciji udruge o Tempora, 2017)
  • Terapija igrom usmjerana na dijete (Claudio Mochi, International Academy for Play Therapy and Psychosocial Projects, u organizaciji Centra za terapiju igrom Sanja Ivanušević Grgas, 2016)
  • Edukacija o radu s otuđenjem djece: Working with Parental Alienation – Understanding, Differentiation, Intervention (Karen i Nick Woodall, Family Separation Clinic, u Poliklinici za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba, 2016 i 2017)
  • Advanced forensic interviewing training (Linda Cordisco Steele, National Children’s Advocacy Center, Alabama, SAD, u Poliklinici za zaštitu djece, 2015)
  • Izobrazba za unapređenje savjetovališnog rada i izravnog pomagačkog rada s ljudima (2012 – 2014)
  • Tečaj mindfulnessa u organizaciji Hrvatskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije (2014)
  • Edukacija o kognitivno-bihevioralnoj terapiji usmjerenoj na traumu (Barbara L. Bonner i Susan Schmidt, Health Sciences Center, University of Oklahoma, u Poliklinici za zaštitu djece, 2013)
  • Praktikum I. edukacije iz bihevioralno-kognitivnih terapija pri Hrvatskom udruženju za bihevioralno-kognitivne terapije (2013)
    • edukacije iz područja telefonskog savjetovanja, grupnog i individualnog rada s djecom, zlostavljanja i zanemarivanja djece u okviru udruge Hrabri telefon i Poliklinike za zaštitu djece grada Zagreba (2009 – 2012)
    • edukacija iz upotrebe asocijativnih karata u savjetovanju i psihoterapiji (2013)
    • edukacija Pokret i ples u psihoterapiji (2013)
    • edukacije iz primjene psihodijagnostičkih instrumenata (WISC-IV-HR, PAI, Wartegg test crteža, MMPI-2, MOZAIK, Bender vizualno-motorički geštalt test-II, RCFT i srodni testovi: neuropsihologijska procjena vidne percepcije, konstrukcije i pamćenja kod djece i odraslih)
    • aktivna i pasivna sudjelovanja na znanstvenim i stručnim skupovima

ČLANSTVA:

  • Hrvatska psihološka komora
  • Zagrebačko psihološko društvo
  • Udruga Hrabri telefon
  • Udruga Senior
  • International Society for Prevention of Child Abuse and Neglect (ISPCAN)

OSTALE DUŽNOSTI I ISKUSTVO

  • članica edukacijskog tima Hrabrog telefona
  • konzultantica europskog projekta Promicanje djeci prilagođenih multidisciplinarnih i međuinstitucionalnih usluga (PROMISE; 2015 – 2017)
  • Vanjski suradnik Odsjeka za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, korektor na kolegijima Psihologijski praktikum I i II (2012 – 2013)

RADNO ISKUSTVO:

  • psihologinja u Poliklinici za zaštitu djece i mladih Grada Zagreb (od 2014)
  • psihologinja pripravnica u Poliklinici za zaštitu djece grada Zagreba (2012 – 2013)
  • asistentica na kolegiju Psihologija komuniciranja, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment (od 2013)

VOLONTERSTVO:

  • volonterka u udruzi Senior
  • volonterka na savjetodavnoj liniji i voditeljica grupnog rada s djecom, udruga Hrabri telefon (2009 – 2012)
  • volonterka u Zakladi Zajednički put (2011 – 2013)

NAGRADE:

  • Rektorova nagrada Sveučilišta u Zagrebu (2011)
  • Nagrada za izvrsnost u studiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu (2009)

PUBLIKACIJE:

  • Buljan Flander, G., Brezinšćak, T. i Španić, A.M. (2016). Suradnja stručnjaka u zaštiti djece i mladih od seksualnog zlostavljanja i nasilja – primjer dobre prakse. U: Popović, S. (Ur.), Zbornik radova s interdisciplinarnog znanstveno-stručnog skupa Zaštita prava djece i mladih na seksualno zdravlje (str. 63-71). Rijeka: Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci.
  • Buljan Flander, G., Selak Bagarić E. i Španić, A.M. (2016). Zlostavljanje i zanemarivanje djece. U: Hrabar, D. (Ur.), Prava djece – multidisciplinarni pristup (str. 283-326). Zagreb: Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
  • Tomas, J., Španić, A. (2016). Angry and Beautiful: The Interactive Effect of Facial Expression and Attractiveness on Time Perception. Psihologijske teme, 25(2), 299-315. Dostupno na: http://hrcak.srce.hr/161867
  • Buljan Flander, G. i Španić, A.M. (2015): Multidisciplinarni pristup u prevenciji i zaštiti traumatizirane djece. U: Monografija Zdravstvene ustanove Grada Zagreba u praksi i znanosti Ur. Mirna Šitum. Zagreb: Nastavni zavod za hitnu medicinu Grada Zagreba, str. 179-191.
  • Španić, A.M., Brezinšćak, T. i Buljan Flander, G. (2014). Trauma Related Symptoms among Children Exposed to Different Types of Abuse and Neglect. U: K. Kaniasty, K.A. Moore, S. Howard i P. Buchwald (Ur.) Stress and Anxiety. Applications to Social and Environmental Threats, Psychological Well-Being, Occupational Challenges, and Developmental Psychology (str. 231-240). Berlin, Germany: Logos Verlag.
  • XX. Ljetna psihologijska škola studenata i nastavnika Odsjeka za psihologiju (2010). Ličnost i glazbene preferencije. Zagreb: Odsjek za psihologiju, Klub studenata psihologije i FF press Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
  • Vranić, A., Španić, A.M., Carretti, B. i Borella, E. (2013). The efficacy of a multifactorial memory training in older adults living in residential care settings. International Psychogeriatrics,  25(11):1885-97. doi:10.1017/S1041610213001154.