Mediji o nama

INDEX.HR: “SVAKI TREĆI UČENIK ZLOSTAVLJAN “Djeci bacaju torbe u WC, učenica zbog maltretiranja piški u krevet”

index

Povodom Dana ružičastih majica, Index.hr je objavio temu o prevenciji vršnjačkog nasilja, u okviru koje su naveli istraživanje koje je provela Poliklinika za zaštitu djece Grada Zagreba te je novinarka Martina Pauček Šljivak:

“Porazgovarali smo i s ravnateljicom Poliklinike za zaštitu djece i mladeži grada Zagreba, prof.dr.sc. Gordanom Buljan Flander, koja je za Index rekla da se tek 11 % djece povjeri nastavnicima, budući da nitko od njih ne vjeruje da im nastavnici mogu pomoći.

“To je problem. U školi mora biti takvo ozračje da se dijete u bilo kojem trenutku može povjeriti i da zna da će nakon toga uslijediti pomoć. Odrasli su ti koji moraju reagirati. Najgore je kada kažemo da je zlostavljanja bilo i da će ga uvijek biti. Žrtve bullyinga zaslužuju našu pomoć. Jako je visok postotak djece koja su zlostavljana, svako treće po našem istraživanju. A svjetska istraživanja pokazala su da u 71 % slučajeva nastavnici ne poduzimaju ništa kako bi se situacija promijenila”, rekla je prof. Buljan Flander.

Rekla nam je koji su upozoravajući znaci za roditelje i za nastavnike da je neko dijete zlostavljano: kad počinje mijenjati put do škole, kad moli roditelje da ga prate u školu, kad odbija ići u školu, kada pogorša školski uspjeh,kada postane povučeno, izgubi apetit, počne imati suicidalne misli, počne markirati, ako je samo pod odmorom, ako ga ne biraju u grupnim sportovima, ako je nesigurno kad treba izaći pred ploču…

S druge strane, djeca koja potiču nasilje su ona koja često upadaju u tučnjave, igraju nasilne igre, imaju malo prijatelja, sklapaju prijateljstva samo s djecom koja se vole tući, stalno se suprotstavljaju odraslima, djeluju kao da nemaju empatije, imaju loš uspjeh u školi i odbijaju pravila.”

Cijeli članak na Index.hr pročitajte ovdje: http://www.index.hr/vijesti/clanak/svaki-treci-ucenik-zlostavljan-djeci-bacaju-torbe-u-wc-ucenica-zbog-maltretiranja-piski-u-krevet/952210.aspx